dinsdag 4 mei 2010

Zoveel plannen, zo weinig tijd

Een bekend probleem, waar veel mensen volgens mij mee te maken hebben.
De plannen die we hebben komen niet overeen met de hoeveelheid tijd die beschikbaar is...
En een oplossing ... die is niet direct voorhanden.
Dus.. gewoon maar doorgaan en genieten van waar ik wel tijd voor heb...




Op dit moment ben ik bezig met een aantal projecten.  Als eerste een top voor mezelf. Ik heb deze al eerder gemaakt.

De stof is geknipt en de top zit nu grotendeels in elkaar.

Het is een simpel model, met een rits aan de achterkant. Ik denk dat ik er ook nog één in het zwart ga maken. Maar.... dat komt wel als de andere projecten af zijn.



Verder heeft Amber dringend een nieuwe zomerjas nodig. Ja dat krijg je als de kinderen maar blijven groeien... af en toe best lastig hoor. :D

Gelukkig zijn we er al uit wat voor jas het moet worden. Een trenchcoat.
De details volgen nog wel in een volgend bericht.

En natuurlijk hebben we ook alle drie nog meer nieuwe kleding voor de zomer nodig.

Ergens in het hoekje van mijn atelier staat ook een grote krat vol verstelwerk mij verwijtend aan te kijken...
Maar die zal toch even nog moeten wachten..

Geen opmerkingen:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails