maandag 31 mei 2010

En met trots kondigen wij aan....

de uitslag van de prijsvraag!!
En het is geworden....... een Ankylosaurus!

 Oftewel een knuffeldinosaurus. In het echt ziet hij er zo uit:








Onze versie is natuurlijk vele malen liever!
Dit is Mychaels lievelingsdinosaurus, maar er bestonden geen knuffels van.
Tot vandaag...





















Aangezien er geen ankylosaurus knuffels bestonden heb ik het patroon zelf ontworpen.. De rug moest veel stekels hebben en daarvoor heb ik deze techniek gebruikt

Een beschrijving van de gebruikte techniek volgt deze week nog....











Helaas..... niemand had het goed!
Al zaten er leuke ideeën bij die ik zeker nog ga uitvoeren. 
Maar, wij vonden het natuurlijk niet leuk om geen prijs uit te reiken,
dus hebben we alsnog een winnaar geloot uit de inzendingen.

En de winnaar is...................................... 










Er komt een stofje jouw kant op :D

11 opmerkingen:

Isabelle zei

Dat is leuk!!! Ik doe voor het eerst mee en ik win meteen! Hahaha. En wat een geweldige dinoknuffel! Hij lijkt echt sprekend op de echte. Echt heeeel knap gedaan!

Liefs, Isabelle

kronova zei

ha ha nee dat hadden we nooit geraden. Maar hij is wel heel erg mooi!!! En die techniek ga ik toch echt eens uitproberen op een simpel kussenhoesje;-)

Joozz zei

Wauw, sprakeloos, wat is die dino mooi!! Wat ben jij toch creatief. Stom dat ik dat nou niet geraden had, ik weet hoe dol Mychael op dino's is.
Groetjes, Josette

Atelier Eigenhandig zei

Wat een geweldige knuffel! je meot maar op 't idee komen zeg.

Groetjes van Janny.

Nicole Claudia zei

Daar zou ik nou nóóóóóít aan gedacht hebben!! Maar wat een geweldige knuffel is dat geworden, zeg!! En wat leuk om de struktuur van stekels met een bepaalde verwerking/steken met stof te maken!! Ik vind hem prachtig!!

Groetjes, Collie

Hannie zei

Wat verschrikkelijk knap en mooi gemaakt Ruby. Ongetwijfeld samen met Miquel gemaakt?? Ik ben zoooo benieuwd hoe die techniek van dit soort smockwerk gaat. Vaag herinner ik me dat het iets met bruidssmocken te maken had??

Prachtig hoor!

groetjes Hannie

Lilian zei

Prachtig zeg, echt heel knap gedaan!

Marjon zei

Heej isabelle, van harte gefeliciteerd zeg, leuk! Wat een leuk beestje maak je ervan, ben heel nieuwgierig naar de techniek! je hebt een heel gezellig leesbare blog. Hartelijke groet

Willie zei

geweldig zeg, wat een creativiteit!!!

Dora zei

Echt geweldig leuk zeg!

Minke zei

Nou, die is me toch mooi geworden!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails