dinsdag 31 augustus 2010

van alles wat

Goh, de tijd vliegt voorbij.... De vakantie is alweer over en ondertussen zijn we alweer een week aan de slag.
En ik vergeet telkens wat foto's te plaatsen.
Maar...dat maak ik nu goed :D

Ten eerste nog de foto's van Ambers verjaardagsjurk.
Het is een simpel model geworden aangezien de stof op zich al geweldig was. Daar moest niet een moeilijk model bij:



Trakteren op school:











Ik had nog wat cadeaus voor Amber gemaakt voor in haar modellenkamer:
 Een memobord

En een hoes voor haar rolkussen:

De smaak van memoborden maken heb ik nu helemaal te pakken. Dus voor een verjaardag van een vriendinnetje heb ik er nog een gemaakt:
En het zal niet de laatste zijn...

Ook heb ik voor een vriendin voor haar kinderdagverblijf postvakjes ontworpen en gemaakt.
Hier kunnen ze de berichten voor de ouders in doen.
Op elk vakje heb ik een mogelijkheid voor een naamlabel gemaakt.

Tot slot nog twee handdoeken


















Nu moet ik weer hard aan de slag, want de volgende verjaardag komt er al snel aan. En ja, Mychael wil ook nieuwe kleding voor zijn verjaardag.

2 opmerkingen:

Nicole Claudia zei

Nog gefeliciteerd met je dochter! Inderdaad een prachtig stofje, dan is een eenvoudig modelletje het mooist!!

Groetjes, Collie

Adriana zei

Dat is een mooi verjaardagsjurkje geworden zeg! Ik vind die postvakken voor op school ook heel erg slim.

groetjes Adriana

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails