maandag 29 maart 2010

Gilet

Helaas ben ik in het weekend niet aan de naaimachine toegekomen.
Maar... op vrijdag had ik toch al een gilet af, dus ik kan iets laten zien.
Het patroon komt uit de Trndz winter 2007
patroon 3309

Detail:
Het gilet kan ze dragen bij de rok van een vlinderset die ik een tijd terug had gemaakt.
De blouse ervan is al compleet opgedragen, dus nu past er weer iets bij.

Verder zijn we dit weekend in Artis geweest, wat was dat genieten!
Een hoop inspiratie qua kleurcombinaties opgedaan.
(van de volgende foto's zijn de vlinders, de pauw en de pinguïns van mij. Voor de rest is het ter illustratie van de inspiratie)




1 opmerking:

Isabelle zei

Hoi Ruby,

Wat een leuk vrolijk giletje is het geworden! En je blog is ook al zo vrolijk!! Heerlijk dat je weer aan de naai bent!

Groetjes, Isabelle

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails