zaterdag 20 februari 2010

Creatief

Wat is het toch heerlijk als je ook ziet hoe je kinderen creatief bezig kunnen zijn.

Mychael wilde heel graag zelf een keer iets maken.
Het liefst een knuffel, maar dat vond hij alleen nog wel moeilijk, dus is hij begonnen met een kussentje
Zelf geknipt en het borduursel erop genaaid.
Dan alles zelf in elkaar gezet...


En dit is het resultaat:


Ondertussen werd Amber ook geïnspireerd en die is dus ook met een kussentje begonnen, maar die is nog niet af.


En ik ben gelukkig ook weer bezig dit keer met een trui voor mezelf, maar alle info daarover volgt nog wel.


Omdat Amber als thema in haar kamer topmodels wil hadden we bedacht dat het leuk zou zijn als ze daar schilderijen van had.
Aangezien ze hier een vriendinnetje te logeren had wilde die ook wel een schilderij. Dus zijn de meiden aan de slag gegaan.
En het resulataat is geweldig.

Ambers creatie:Shanti's kunstwerk






Ze vonden het zo leuk dat ze er nog een gingen maken. Maar dan een grote, met drie modellen erop.



Het eindresultaat daarvan volgt nog.

Wel hebben de meiden me geïnspireerd en ben ik ook voor Ambers kamer aan de slag gegaan.
En ben ik gelijk een deel van mijn hotfixsteentjes kwijt :D
Een goede manier van opruimen.

Geen opmerkingen:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails