dinsdag 29 september 2009

Kadootjes

En toen was het alweer herfst!
Wat gaat dat snel.
Gelukkig zijn er mooie dagen om van te genieten.
Lekker het bos in. Eigenlijk gewoon dus een kadootje :D



Verder ben ik niet zo aktief geweest op de naaimachine.
De stapel met herstelwerk is zo goed als weggewerkt.
Gelukkig ook nog een paar leuke projecten.

Een verjaardagsfeestje voor een vriendje van Mychael
En een vriendinnetje van Amber moet geopereerd worden aan haar ogen. Dus hebben Amber en ik een kadomandje gemaakt. Met daarin als eerste een slaapmasker.
Verder nog wat kleine kadootjes zodat ze tijdens haar herstel elke dag iets leuks heeft.

2 opmerkingen:

kronova zei

Hoi ruby,
leuk dat ik je weer gevonden heb. was met de wisseling van je blog je even "kwijtgeraakt".
we hebben al heel wat mooie herfstdagen gehad he om van te genieten.
Leuke dingen heb je weer gemaakt ik ga nog even verder met inspiratie op doen.
groetjes Kronova

clair1991 zei

Hoi Ruby via BK forum hier gekomen.... wat een creatief blog heb jij en wat maak je leuke dingen.. ik kom bast nog eens neuzen..

grts
frieke

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails